همشهری‌آنلاین: تام کورلی مدیر اجرایی AP با تاکید بر اینکه ظاهر ما شاید تغییر کند اما ارزش‌های ما ثابت باقی می‌مانند گفت: تغییراتی در AP روی می‌دهد که اولین تغییرات در 30 سال گذشته است ولی در این تغییرات «تعهد به ارززش‌های دقت، یکپارچگی و استقلال» را حفظ خواهیم کرد.

AP

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از AP، تام کورلی گفت: آسوشیتدپرس طی 166 سال گذشته جهان را تحت پوشش خود قرار داده است. ما امسال قصد داریم لوگو و سیستم هویت بصری جدیدی را ارائه کنیم که منعکس کننده اعتبار و شهرت AP به عنوان منبع قطعی و نهایی اخبار در عصر دیجیتال خواهد بود. با این همه آنچه ما هرگز آن را تغییر نخواهیم داد این است: «تعهد به ارزش‌های دقت، یکپارچگی و استقلال»

تام کورلی گفت: این تغییر اولین تغییر اساسی در ظاهر AP طی 30 سال گذشته خواهد بود و متشکل از توسعه رنگ‌ها و طراحی‌های موجود در محصولات AP خواهد بود.

کد خبر 162607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز